Miksi kukaan ei pyydä minua facebookissa kaveriksi?
Mulla on 150 kaveria ja kaikki oon saanu ite pyytää.Oisko 5 pyytänyt minut.
Kommentit (5)
Kehtaa pyytää, eikä kukaan ole pyytänyt mua.
Nekään kaverit, joita mulla on, eivät kommentoi tai tykkää juuri mistään jutuistani.
Taidan olla aika nolo yleensä ollessani tuolla, ja vaivautuessani jotain kirjoittamaan.
Eikä varmaan kellään ole yhtä vähän kavereita. Pitäis varmaan julkimoita pyytää kaveriksi, niin näyttäis lista vähän pidemmältä. Olisi kait se mukavampi, jos olis edes parikymmentä kaveria..
Lähes kaikki kaverit joutunut pyytämään itse ja sitten kun jotain kirjoittaa tai kommentoi niin ketään ei kiinnosta vaikka juttuni ovat ihan yhtä hyviä/huonoja/tyhjänpäiväisiä kuin muidenkin. Silti oikeassa elämässä tulen tosi hyvin näiden ihmisten kanssa toimeen, joten missä vika?
Todistaa vaan sitä, kuinka sosiaalisessa mediassa kukaan ei ole kiinnostunut toisesta, ainoastaan omasta itsestään ja sen näyttämisestä.
mikähän lie...