Lue keskustelun säännöt.
8-vuotiaani mielestä Antti Tuisku on IHANA!
23.10.2011 |
Onko enää mitään tehtävissä vai onko peli ikäänkuin menetetty? O_O
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Antti Tuisku on ihana. Olen 24v.