Suosikkibloggarien matkijaäidit ;)
Oletko tunnistanut lähipiirissäsi naisia, jotka selvästi matkivat jotain seuraamaansa blogistia ?
Mun naapurin mamma on selkeä kopio Kalastajan vaimosta, sisustustyyli samanlainen, vaatetus, hiustyyli...
Ja tämä huumorilla :)
Itse olen kierrätyshörhö ja matkin tai inspiroidun sisustuksesta.
Kommentit (8)
eikös noiden blogien idea olekin tarjota lukijoille uusia näkökulmia, uusia ajatuksia jne?
mut ei suora kopioiminen oo mistään kotosin.
mutta ei sen tyyli nyt niin ainutlaatuinen ole eli naapurisi vaan tykkää samasta tyylistä kuin ko. bloggaaja.
Oletko tunnistanut lähipiirissäsi naisia, jotka selvästi matkivat jotain seuraamaansa blogistia ?
Mun naapurin mamma on selkeä kopio Kalastajan vaimosta, sisustustyyli samanlainen, vaatetus, hiustyyli...
Ja tämä huumorilla :)
Itse olen kierrätyshörhö ja matkin tai inspiroidun sisustuksesta.
Tuskin kopioinut! Kalastajan tyyli on massatyyliä.
Blogien tarjoitus on inspiroida lukijoita.
Jos kävelet sisutuskauppaan ja ostat jotain se on samaa krääsää kuin mitä Kalastajan vaimolla ja melkein kaikill muillakin blogisteilla on kotonaan. Sama pätee naisen vaatetukseen.
Sanoisin, että naapurisi on vain trendikäs.
Mun mielestä näitä Kalastajanvaimoja on Suomessa paljonkin. Yleensä yksi trendi on ylitse muiden ja sitä vetävät sitten kaikki vauvasta vaariin.
että suosikkiblogini vaikuttavat pukeutumiseen ja kotimme sisustukseen, välillä paljonkin. Harvoin tosin ihan suoraan kopioin, useimmiten käy esim. näin: huomaan että jollain blogistilla on vaikka sininen kapea hame, beige vyö, valkoinen neuletakki ja siihen kiinnitetty beige tekokukka. Totean että hei, hyvä ajatus sovittaa vyön ja kukan väri! Laitan siis joku päivä päälle punaisen leveähelmaisenhameen, mustan vyön, harmaan v-aukkoisen neulepaidan ja mustan tekokukan.
Jos kävelet sisutuskauppaan ja ostat jotain se on samaa krääsää kuin mitä Kalastajan vaimolla ja melkein kaikill muillakin blogisteilla on kotonaan. Sama pätee naisen vaatetukseen.
Sanoisin, että naapurisi on vain trendikäs.
Trendikäs tai muotia seuraava, mutta tuskinpa omaa makua omaava. Tänään bongailin taas monen monta LV kassia, Mulberryn huivia ja kaikki kuin toistensa kopioita.
Vastaani tuli myös muutama persoonallisesti ja upeasti pukeutunut, joiden mekko ei huutanut "tämä on SE Odd Molly", vaan asu on oli sellainen, jota katsoi tarkemmin mikä siinä oikein oli niin kaunista. Niin mikä? Lienee varma ollut oma tyyli ilman ostettua "trendikkyyttä".
eikös noiden blogien idea olekin tarjota lukijoille uusia näkökulmia, uusia ajatuksia jne?