Voisiko mainoksissa olla edes normaalin näköisiä ihmisiä?
Nykyään kun ketään ei saa dissata (mikä on tietysti ihan oikein!), mainoksiin palkataan mitä erikoisempia ihmisiä. Omasta mielestäni tämä erikoisuuden tavoittelu menee nyt vähän myynti-ideaa vastaan. Kaikki kiintiö-ihmiset on jo ihan vanha vitsi eikä tasan auta myymään mitään, mutta siihen on jo tottunut. Mikä on hullua, että mieli ei vastaa ärsykkeisiin, joten siis ei aiheuta reaktiota eli turha mainos. Mutta nyt valitaan jo omituisen näköisiä ja -anteeksi- suorastaan ällöjä ihmisiä mainoksiin! Tästäkö tulossa uusi normaali, eli odotellaan vaan että nahka paksunee niin ei haittaa? Luulisi sen, että viehättävät ihmiset kiinnittävät positiivista huomiota, toimivan paremmin mainonnan kannalta. Nyt on muutama mainos mitkä melkein oksettaa, mikä on tietysti reaktio sekin.
Parasta oli tietysti, kun ei mainostettaisiin mitään. Tuskin siihenkään kukaan kuolisi, kuten ei kuole kuvottaviin mainoksiinkaan.