Lue keskustelun säännöt.
Lapsi tai lapset kotihoidosta päivähoitoon, kuinka paljon alensi ruokalaskuanne /kk?
Kommentit (4)
Kouluruoka on sellaista mössöruokaa, ettei tuo teinihkö sitä alas oikein saa (vaikka yleensä kaikki ruokainen onkin). Kotona saattaakin sitten syödä vielä kaksi lämmintä ateriaa kouluruuan lisäksikin.
Urheilua harrastaa monta kertaa viikossa, joten energian kulutus on siksikin suurta ja kouluruuasta ei sitä kaikkea tarvitsemaansa saa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin tosi yllättynyt, ettei ne ruokakulut tosiaan vähentyneet.
tuskin jaksaisin enää töiden jälkeen ihan alusta asti tehdä ruokaa, saati sitten leipoa.
Lapset syövät niin vähän, ettei sillä ollut sanottavaa vaikutusta vaikka 2 ateriaa pk:ssa söivätkin.
Päivähoito maksaa meille 580 €/kk kahdelta lapselta, joten kuluja tulee selvästi enemmän kuin säästöä.