Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tai lapset kotihoidosta päivähoitoon, kuinka paljon alensi ruokalaskuanne /kk?

Vierailija
10.08.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset syövät niin vähän, ettei sillä ollut sanottavaa vaikutusta vaikka 2 ateriaa pk:ssa söivätkin.

Päivähoito maksaa meille 580 €/kk kahdelta lapselta, joten kuluja tulee selvästi enemmän kuin säästöä.

Vierailija
2/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluruoka on sellaista mössöruokaa, ettei tuo teinihkö sitä alas oikein saa (vaikka yleensä kaikki ruokainen onkin). Kotona saattaakin sitten syödä vielä kaksi lämmintä ateriaa kouluruuan lisäksikin.



Urheilua harrastaa monta kertaa viikossa, joten energian kulutus on siksikin suurta ja kouluruuasta ei sitä kaikkea tarvitsemaansa saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi yllättynyt, ettei ne ruokakulut tosiaan vähentyneet.

Vierailija
4/4 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin jaksaisin enää töiden jälkeen ihan alusta asti tehdä ruokaa, saati sitten leipoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi