Lue keskustelun säännöt.
pärjääkö talven tepsuilla (siis kovillakin pakkasilla)
10.08.2011 |
vai kannataako hankkia kuomia/huopikkaita/viking-goreja?
Kuinka monet talvikengät hankitte lapsille?
Kommentit (3)
Kuka ostaa Kuomia lapsilleen? Ne ovat ihan mielettömän huonot lapsen jalalle!
Kyllä meillä pärjäsi tyttö karvavuorisilla Tepsuilla koko talven. Ostetaan seuraavaksikin talveksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuomat piti ostaa ja villasukka sinne.
Meillä on vain ja ainoastaan Kuomat muksuilla. No, ihan vesikelille sitten karvavuorikumpparit+villasukka.