Lue keskustelun säännöt.
Puolukkavispipuuro paljon parempaa pari pvää jääkaapissa oltuaan, ensin oli kitkerää, nyt nannaa!
26.08.2011 |
Ei tullut syötyä yhtään silloin samana päivänä ku tein. Lapsetki valitti etteivät tykkää, mutta ´nyt paria päivää myöhemmin on kuin samettista vaahtoa. Soisin koko kattilallisen. onpa kiva ettei mennytkään hukkaan...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä laitan lurauksen omenamehua sekaan kun keitän sitä, se jotenkin kai taittaa sen kitkeryyden, menee kaikki aina kerralla ;)