Lue keskustelun säännöt.
korkea leposyke
18.08.2011 |
mistä kaikesta voi johtua?
Olen hoikka, hyväkuntoinen 36 vuotias nainen.
Ja leposyykkeeni on ainakin viimeiset pari vuotta ollut 80-90.
Lääkärit eivät kauheasti ota kantaa. Sanovat vaan että yksilöllistä.. Itseä vaan välillä hirvittää..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla