Raiteita on rakennettu jo liikaakin, sanoo HSL:n uusi helsinkiläinen puheenjohtaja Mirita Saxberg, 42
Kaunis ja fiksu nainen.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8823034
HSL:n hallitus sai uudeksi puheenjohtajakseen yksityisautoilua Helsingissä puolustaneen Mirita Saxbergin.
Kommentit (4)
Hän ei pidä Kruunusiltoja järkevänä raidehankkeena, koska se palvelee vain pientä osaa helsinkiläisistä, mutta aiheuttaa kuitenkin paineita nostaa HSL-lippujen hintoja.
Laajasalosra on tällä hetkellä vain yksi silta pois Herttoniemen kautta. Herttoniemen metroasema on liian pieni ja tynkä metrot ovat jo Hertyoniemen kohdalla täysiä idästä tullessaan. Miten Saxberg aikousi ratkaista srn ongelnan, kun idästä tuleva liikenne on jo täynnä ruuhka-aikana ja itä kasvaa koko ajan? Lusää pyöräbasnoja, joilla ei aja kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Hän ei pidä Kruunusiltoja järkevänä raidehankkeena, koska se palvelee vain pientä osaa helsinkiläisistä, mutta aiheuttaa kuitenkin paineita nostaa HSL-lippujen hintoja.
Laajasalosra on tällä hetkellä vain yksi silta pois Herttoniemen kautta. Herttoniemen metroasema on liian pieni ja tynkä metrot ovat jo Hertyoniemen kohdalla täysiä idästä tullessaan. Miten Saxberg aikousi ratkaista srn ongelnan, kun idästä tuleva liikenne on jo täynnä ruuhka-aikana ja itä kasvaa koko ajan? Lusää pyöräbasnoja, joilla ei aja kukaan?
Autoilua pitäisi kehittää, väyliä lisää.
Laajasalon bussit 87 ja 88 on jo täynnä Gunillan kohdalla ja matkaa on vielä yli puolet jäljellä Herttoniemeen. Bussit kulkevat jo nyt 5 minuutin välein, Gunillasta ajaa myös 84, joka sekin täynnä.. taukoamaton bussiliikenne? Ai niin sehän olis kuin jo se ratikka
Kalasatamaan tarvittiin myös ratikat, jotka ovat osa Kruunusiltahanketta. Busseillako se liikenne oltaisiin hoidettu?
Hei Mirita!