Lue keskustelun säännöt.
Mun kainaloon tuli
15.08.2011 |
puhisemaan 6-vuotias, jonka kurkku tosi kipee :-( Huomenna pitää hoitojärjestellä, melkein toivon että nakki osuis mulle, vaikka mun pitäis mennä töihinkin :-/
Tää onkin jo toinen sairastumiskerta sitten tarhan aloituksen, joka elokuun eka päivä oli. Hyvin menee...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla