Käräyttäisitkö?
Työkaverilla on avomies ja 2v lapsi. Asuvat yhdessä, ovat asuneet jo kolmisen vuotta. Työkaverin osoite on kuitenkin edelleen hänen lapsuudenkodissaan.
Kommentit (7)
vai saako täysi-ikäinen kotona asumiseen jotain tukiaisia? vai saako mies?
saahan sitä kyläillä tiuhaankin ihan missä osoiteessa sua jaksetaan katsella.
Käsittääkseni tässä on nyt kyse siitä että ap:n kaveri saa jotain tukia koska on "yh", jos olisi avoliitossa, menettäisi tuet, eikö...?
Jaa, itse käräyttäisin jos olisi jotain hampaan kolossa ko kaveria kohtaan. Siis jos on ollut esim. sulle veemäinen, käräytä vaan! Jos taas hyvä kaveri ja ok tyyppi, mitäpä siihen sitten... Niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan.
Mistäs tiedät missä hän on kirjoilla?
Voi kauheeta,hän saa jopa 48e/kk tukea...Sun on ihan turha "käräyttää" koska jos maistraatin mukaan asuvat erillään,ei siihen ole kelalla eikä muillakaan mitään sanomista.
Tuommoiset loiset elävät rehellisten veronmaksajien rahoilla. Rosvot kiinni!
Niillä on eri osoitteet.