Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku naapuri käy jatkuvasti tupakalla

Vierailija
17.07.2025 |

Joka kerta kun avataan partsin ovi tai ikkuna niin menee 5s niin tää urpo tulee polttelee. Käy varmaan 15-30min välein ja sitten täytyy taas laittaa ovet ja ikkunat kiinni. Vähän alkaa vaikuttamaan että kiusallaan tekee tuota koska avataan ovi millon tahansa niin ei mene kuin hetki niin jo alkaa hajut lentelemään meidän asuntoon ja varmaan muidenkin naapureiden jos sattuu olemaan ikkunat tai ovet auki. Meidän yhtiössä ei saisi edes partsilla polttaa mutta eihän sellaista voi vahtia ja kaikki jotka polttaa niin käyvät kyllä partsilla.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokraläävässä ei onneksi kukaan kyttää mitä poltat tai millon. Tosin poliisit haki naapurin just yks päivä kun pössytteli pilveä. Ilmeisesti yläkerran muija ilmotti johonkin. No naapuri on nyt jo takas kämpillä pössyttelemässä. Kaipa on kohta taas virkavalta paikalla.

Vierailija
42/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin kaalirotalle suklaata että se saa lihaa luiden päälle.  Ei syönyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin kaalirotalle suklaata että se saa lihaa luiden päälle.  Ei syönyt. 

Juutalainen veti punaviiniä . 

Vierailija
44/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin vuokraläävässä ei onneksi kukaan kyttää mitä poltat tai millon. Tosin poliisit haki naapurin just yks päivä kun pössytteli pilveä. Ilmeisesti yläkerran muija ilmotti johonkin. No naapuri on nyt jo takas kämpillä pössyttelemässä. Kaipa on kohta taas virkavalta paikalla.

On kyllä poliiseilla liikaa luppoaikaa, kun vaivautuvat yhden pössyttelijän vuoksi tulemaan paikalle, saati kuskaamaan se pössyttelijä jonnekin.

Vierailija
45/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan suomes pidetään älämölöö tupakoinnist

Vierailija
46/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi löytyä kämpästä muutakin kuin pössyttelyvälineitä ku ottivat jonkun laukunkin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu homma. Se naapuris reagoi ääneen siten että se herättää sen tupakoimishalun. Tiedän kun oma ex alakerran naapuri teki samaa.

 

Oma ehdotus että heität parvekkeen täyteen vettä ja sitten ramppaat sitä ovea puolen tunnin välein auki kiinni. Saa tupakoida vesisateessa parvekkeellaan.

Kaikkia aiviöopieruja sitä ihmiset ehdottaakin. Huomaa että ei ole kokemusta asiasta oikeasti

Vierailija
48/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan suomes pidetään älämölöö tupakoinnist

Ja Yhdysvalloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo iänikuinen itku tupakoinnista.

Vierailija
50/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo iänikuinen itku tupakoinnista.

Erikoisherkät pitäisi kerätä samaan torppaan valittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että käy töissä ja on vähän stressiä, toisin kuin siellä teillä.

Kyllä me töissä käydään mitä se tähän liittyy? 

Tupakointi on usein merkki siitä että henkilö käy töissä ja saa palkkaa.

Ei työttömillä ole varaa poltella.

Vierailija
52/52 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan suomes pidetään älämölöö tupakoinnist

Ja Yhdysvalloissa.

Monissa etelänmaissa poltetaan vielä ravintoloissakin vaikka joku EU yrittää määräillä. 

Siellä ei olla niin tiukkapipoisia.