Joku naapuri käy jatkuvasti tupakalla
Joka kerta kun avataan partsin ovi tai ikkuna niin menee 5s niin tää urpo tulee polttelee. Käy varmaan 15-30min välein ja sitten täytyy taas laittaa ovet ja ikkunat kiinni. Vähän alkaa vaikuttamaan että kiusallaan tekee tuota koska avataan ovi millon tahansa niin ei mene kuin hetki niin jo alkaa hajut lentelemään meidän asuntoon ja varmaan muidenkin naapureiden jos sattuu olemaan ikkunat tai ovet auki. Meidän yhtiössä ei saisi edes partsilla polttaa mutta eihän sellaista voi vahtia ja kaikki jotka polttaa niin käyvät kyllä partsilla.
Kommentit (52)
Ostettiin kaalirotalle suklaata että se saa lihaa luiden päälle. Ei syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin kaalirotalle suklaata että se saa lihaa luiden päälle. Ei syönyt.
Juutalainen veti punaviiniä .
Vierailija kirjoitti:
Kaupungin vuokraläävässä ei onneksi kukaan kyttää mitä poltat tai millon. Tosin poliisit haki naapurin just yks päivä kun pössytteli pilveä. Ilmeisesti yläkerran muija ilmotti johonkin. No naapuri on nyt jo takas kämpillä pössyttelemässä. Kaipa on kohta taas virkavalta paikalla.
On kyllä poliiseilla liikaa luppoaikaa, kun vaivautuvat yhden pössyttelijän vuoksi tulemaan paikalle, saati kuskaamaan se pössyttelijä jonnekin.
Ainoastaan suomes pidetään älämölöö tupakoinnist
Taisi löytyä kämpästä muutakin kuin pössyttelyvälineitä ku ottivat jonkun laukunkin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu homma. Se naapuris reagoi ääneen siten että se herättää sen tupakoimishalun. Tiedän kun oma ex alakerran naapuri teki samaa.
Oma ehdotus että heität parvekkeen täyteen vettä ja sitten ramppaat sitä ovea puolen tunnin välein auki kiinni. Saa tupakoida vesisateessa parvekkeellaan.
Kaikkia aiviöopieruja sitä ihmiset ehdottaakin. Huomaa että ei ole kokemusta asiasta oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan suomes pidetään älämölöö tupakoinnist
Ja Yhdysvalloissa.
Joo, tuo iänikuinen itku tupakoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo iänikuinen itku tupakoinnista.
Erikoisherkät pitäisi kerätä samaan torppaan valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että käy töissä ja on vähän stressiä, toisin kuin siellä teillä.
Kyllä me töissä käydään mitä se tähän liittyy?
Tupakointi on usein merkki siitä että henkilö käy töissä ja saa palkkaa.
Ei työttömillä ole varaa poltella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan suomes pidetään älämölöö tupakoinnist
Ja Yhdysvalloissa.
Monissa etelänmaissa poltetaan vielä ravintoloissakin vaikka joku EU yrittää määräillä.
Siellä ei olla niin tiukkapipoisia.
Kaupungin vuokraläävässä ei onneksi kukaan kyttää mitä poltat tai millon. Tosin poliisit haki naapurin just yks päivä kun pössytteli pilveä. Ilmeisesti yläkerran muija ilmotti johonkin. No naapuri on nyt jo takas kämpillä pössyttelemässä. Kaipa on kohta taas virkavalta paikalla.