Joku naapuri käy jatkuvasti tupakalla
Joka kerta kun avataan partsin ovi tai ikkuna niin menee 5s niin tää urpo tulee polttelee. Käy varmaan 15-30min välein ja sitten täytyy taas laittaa ovet ja ikkunat kiinni. Vähän alkaa vaikuttamaan että kiusallaan tekee tuota koska avataan ovi millon tahansa niin ei mene kuin hetki niin jo alkaa hajut lentelemään meidän asuntoon ja varmaan muidenkin naapureiden jos sattuu olemaan ikkunat tai ovet auki. Meidän yhtiössä ei saisi edes partsilla polttaa mutta eihän sellaista voi vahtia ja kaikki jotka polttaa niin käyvät kyllä partsilla.
Kommentit (24)
Mä kannatan parveketupakointia ! Huomattavasti parempi kerrostalossa kuin sisällä tupakointi.. kokemusta on. Muutenkin ihme kyttäykseksi mennyt koko homma.
Ei hyvä! Nyt, kun taloyhtiössä on pyydetty huomiomaan naapureita ja välttämään tupakointia parvekkeillakin näin kesäaikaan, niin taloyhtiön tupakoitsijat ovat siirtyneet röökaamaan ja kälättämään pihakeinuun. Onneksi olen muutamia vuosia sitten vieroittanut itseni onnistuneesti tupakoinnista eikä se vaatinut muuta kuin päätöksen lopettamisesta ja yhden kuurin vieroituslääkettä. Lopettamiseen minua itseäni motivoi eläkkeelle jäädessäni 300 euron säästö kuukausimenoissa ja olen varma, että rahan voimalla moni muukin tumppaisi viimeisen kerran tupakkansa joten 5-10 euroa hyvällä syyllä lisää tupakka-askin hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Omassa kodissa saa tupakoida milloin haluaa.
Mutta eihän se tupakoitsija tupakoi omassa kodissaan, vaan savuttaa parvekkeeltaan savut muiden koteihin.
Jos se tupakansavu on niin kivaa eikä se häiritse yhtään, niin miksei kukaan parvekkeellaan tupakoiva jätä omaa parvekkeen oveaan auki, vaan aina sulkee sen perässään?
hähää