Lue keskustelun säännöt.
Miksi minä en voi olla yhtä innostunut, onnellinen ja positiivinen kuin lapseni on?
22.08.2011 |
miksi minun täytyy olla tälläinen väsähtänyt, innoton väsynyt ja laiska. Ei mene tasan muumikarkit ...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla