Työllistymispalvelu pakottaa/painostaa jatkuvasti😣
Mikä siinä on, niin vaikea ymmärtää jos ei halua kuntoutukseen. Miljoona kertaa joutuu selittämään, eikä siltikään mene perille. Miksi täytyy koko ajan painostaa ja pakottaa? Luuletteko, että on apua siitä että on pakotettuna jossain? Minulla on oikeus ja valta päättää minne menen. Ei sinulla. Töihin voin mennä, mutta muualle en mene
Kommentit (36)
Ei sitten jos ei kiinnosta, ota kuitenkin vähän karenssia.
Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten jos ei kiinnosta, ota kuitenkin vähän karenssia.
Ei siitä tule karenssiä. Ei voi pakottaa
Työkkärin täti iski alapeukuttamaan😆
kuntoutukset ja työkokeilut ihan haistapaskan tuubaa, ihminen ei niitä tarvitse, niitä tarvitsee vain byrokratia että on laittaa järjestelmään jotain "koodeja".
Ihminen tarvitsee vain ja ainoastaan palkkatyötä jolla tulla toimeen. Ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua
Eikä meillä muilla pakko elättää sua ilman mitään yritystä tai vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
kuntoutukset ja työkokeilut ihan haistapaskan tuubaa, ihminen ei niitä tarvitse, niitä tarvitsee vain byrokratia että on laittaa järjestelmään jotain "koodeja".
Ihminen tarvitsee vain ja ainoastaan palkkatyötä jolla tulla toimeen. Ei mitään muuta.
Juuri näin
Ei mene pitkään että alkaa mennä jo kerrasta poikki jos ilmeisen pätevää syytä sitten kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua
Eikä meillä muilla pakko elättää sua ilman mitään yritystä tai vastinetta.
Miten te hyödytte siitä, että menen kuntoutumaan?
Mitä tarkoittaa kuntoutuminen. Onko se joku kerho jonne mennään aamulla muutamaksi tunniksi juomaan kahvia ja askartelemaan? Mä en halua olla syrjäytyneiden kanssa tekemisissä. Työttömänä mulle kelpaa vai tarjottu palkkatyö.
Minäkin olen aina monta kertaa ollut leikkimässä työn tekoa. Paikassa jossa teen samaa työtä kuin muut ja yhtä paljon ellei jopa enemmän ja saan päivässä sen mitä muut saa tunnilta.. joo ei kiinnosta. Ei myöskään kiinnosta kurssit ' kuinka tehdä cv' voi Jeesus olo kuin päiväkodissa noilla kursseilla. Mitään hyödyllistä siinä ei opi ja korvaus ei kata edes kuluja vaikka kulukorvaus muka on.. tai siis ennen oli ilmeisesti Nykyään ei saa edes sitä kämästä 9 e.
Kuntouttavaa olisi se jos paikalla olisi oikeasti fysioterapeutti ja opinto-ohjaus.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua
Ei tarvi sulle tukiakaan maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua
Eikä meillä muilla pakko elättää sua ilman mitään yritystä tai vastinetta.
Miten te hyödytte siitä, että menen kuntoutumaan?
Sä teet jotain tukiesi eteen etkä makaa sohvalla muiden rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua
Eikä meillä muilla pakko elättää sua ilman mitään yritystä tai vastinetta.
Miten te hyödytte siitä, että menen kuntoutumaan?
Sä teet jotain tukiesi eteen etkä makaa sohvalla muiden rahoilla.
Tällaisella askartelullako Suomi nousuun... ei kannata pidätellä hengitystä...
Olispa jotain puuhastelua, eikä vaan sohvaperunointia.
Tällästä väkeä tulee lopputuloksena, kun vuosikymmeniä tulee vastikkeetonta rahaa kuin Marinille aamiainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kuntoutuminen. Onko se joku kerho jonne mennään aamulla muutamaksi tunniksi juomaan kahvia ja askartelemaan? Mä en halua olla syrjäytyneiden kanssa tekemisissä. Työttömänä mulle kelpaa vai tarjottu palkkatyö.
On monia kelan kuntoutuksia ja kuntouttava työtoiminta. Kumpaankin on pakotettu menemään aikoinaan
Älä ole sen listoilla. Ota karenssi ja etsi muuta elämää. Ei muutkaan pysty kiusaamiseen loputtomasti ja jotkut työkyvyttömiä. Perustulo?
Paras olisi, kun löytyisi työllistymispalvelusta joku vastaamaan