Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyjien tervehtimistapoja on tutkittu

Vierailija
11.06.2025 |

"Tulosten perusteella isoimmiksi haasteiksi koetaan tervehtimisen vastavuoroisuuden puute ja kiireen tunne töissä. Tervehtiminen koetaan haastavaksi, kun siihen ei saa vastausta asiakkaalta. Kiireen tunne puolestaan vie huomion pois asiakkaasta muihin suoritettaviin työtehtäviin. Tutkimus osoitti myös, että henkilökunnan keskuudessa esiintyy runsaasti erilaisia tapoja tervehtiä asiakkaita. Yleisin näistä on tervehtiä asiakasta silloin, kun saa katsekontaktin."

https://www.theseus.fi/handle/10024/894172

 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla