Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa asioista huomauttava on aina inhottava, huijari ja huonokäytöksinen moukka?

Vierailija
23.04.2025 |

Mihinkään epäkohtiin ei saisi puuttua tai mistään valittaa. Itselläni se on johtanut siihen, että äänestän joko jaloillani tai jään vain nuolemaan haavojani. Kerran olen ravintolassa mennyt huomauttamaan asiasta ja se oli, että pitzassani oli hammastikku. Tarjoilijan ilmeestä jo näki, että manasi minut maan alle. Vuoropäällikkö alkoi syyttelemään kova sanaisesti, että mitä tällä asialla haen? Ilmaista pitzaako? Sanoin vain, että on tämä hiukan epämiellyttävää kun en tiedä onko se tippunut jonkun suusta. Asialle ei tehty mitään ja en ole käynyt kys.paikassa sen jälkeen. Kyseessä oli erään market ketjun ravintola ketju. 2 kertaa olen mennyt kauppaan viallisen tuotteen kanssa. Kummallakin kertaa minulla oli selvästi sekundaa. Ensimmäisellä kertaa vanhempi nainen alkoi syyttelemään, että haluan vain rahat pois jostain saadusta lahjasta. Ei myöntänyt millään, että tuotteen saumat olivat niin kierot, ettei sitä voinut käyttää. Menin sitten kotiin ja heitin tuotteen roskiin. Toisella kertaa pitkän keskustelun jälkeen sain mahdollisuuden palauttaa tuotteen niin, että minun piti "väkisin" valita jotain tilalle. Ruokaa ei saanut ottaa. 

T.Asiakas on aina väärässä

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän