Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Todistinpa eilen kun eräs isoisä (?) kuljetti lapsenlapsiaan
08.06.2011 |
auton etupenkillä ilman istuimia tai edes turvavöitä. Kaksi pientä poikaa siinä pelkääjän paikalla. Eipä ollut isoisälläkään turvavöitä. Saati takana matkustavalla. Luonnollisesti oli raskas kaasujalka.
Olisitko soittanut poliisille? Nimittäin mietin, että soittaako vai ei. Ja ei, en tietenkään soittanut. Nyt kyllä semisti kaduttaa...
Ehkä se rukousnauha peilissä suojelee...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olisit tehnyt niinkuin pitää eli soittanut poliisille