Lue keskustelun säännöt.
Vuokra-asunnon maalaustyöt
30.05.2011 |
Kehtaako kysyä isännöitsijältä seinän maalauslupaa? Vuokralla erään yhtiön talossa.
Kommentit (3)
ainakin vaan maalasin. Makkarinseinät oli ihan kamalat vauvavaaleensiniset, vedettiin päälle semmonen perusvalkonen ja näyttää paljon paremmalta :) tosi räikeisiin väreihin kysyisin ehkä varmuuden vuoksi lupaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tottakai pitää kysyä lupa, senhän sanoo jo ihan järkikin.
Ap: Aina kannattaa kysyä.
Toki kehtaa ja kannattaakin kysyä. Jos hyvin käy, saat maalit taloyhtiön piikkiin.