Lue keskustelun säännöt.
3. lapsi puolesta/vastaan
06.06.2011 |
Askarruttaa kolmannen lapsen hankkiminen. Kertokaa kokemuksia, onko paljon hankalampaa kolmen kuin kahden kanssa? Mitä hyviä puolia on kolmessa lapsessa verrattuna kahteen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Superhelppo! Meni vielä helpommalla kuin toinen, koska vauvaa sai hoitaa suht rauhassa kun oli jo ne 2 jotka voi leikkiä keskenään. Tietysti paha yleistää, mutta eihän sitä lasten hankkimista yleensä kadu. Eli siitä vaan!