Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko kenenkään muun 8-9v lapsen kanssa jokailtainen/aamuinen tappelu hampaidenpesusta?

Vierailija
06.06.2011 |

Vetkutellaan ja vatkutellaan pesemään menoa ja kun pestään niin sutastaan. Juuri palautin takaisin pesemään toiseen kertaan kauhean kiukkumakkara-pojan keltaisine hampaineen. argh!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän jokaisessa muussakin asiassa tappelua aamusta iltaan.

Vierailija
2/4 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 v:n, 9 v:n ja 13 v:n kanssa. (moneen kertaan saa käskeä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla kunnon hampaidenpesu ja xylitolia ruuan jälkeen, ei kellään lapsista (5-13v) yhtään reikää vaikka herkutellaankin ja on pienestä pitäen pusuteltu suulle vaikka meillä vanhemmilla on reikiä.

Vierailija
4/4 |
06.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hampaidenpesun kanssa ei ole ollut ongelmaa. Pesee aamuisin itse ja iltaisin ensin itse ja minä 'tarkistan' ts. harjaan kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi