Lue keskustelun säännöt.
Siis onko kenenkään muun 8-9v lapsen kanssa jokailtainen/aamuinen tappelu hampaidenpesusta?
06.06.2011 |
Vetkutellaan ja vatkutellaan pesemään menoa ja kun pestään niin sutastaan. Juuri palautin takaisin pesemään toiseen kertaan kauhean kiukkumakkara-pojan keltaisine hampaineen. argh!
Kommentit (4)
6 v:n, 9 v:n ja 13 v:n kanssa. (moneen kertaan saa käskeä)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Illalla kunnon hampaidenpesu ja xylitolia ruuan jälkeen, ei kellään lapsista (5-13v) yhtään reikää vaikka herkutellaankin ja on pienestä pitäen pusuteltu suulle vaikka meillä vanhemmilla on reikiä.
ja hampaidenpesun kanssa ei ole ollut ongelmaa. Pesee aamuisin itse ja iltaisin ensin itse ja minä 'tarkistan' ts. harjaan kunnolla.
Ja vähän jokaisessa muussakin asiassa tappelua aamusta iltaan.