Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Postin "asiakaspalvelu" verkossa
08.03.2025 |
Kaikenkarvaista toimintaa sitä kutsutaankin asiakkaan palvelemiseksi, jopa sitä, ettei vastata yhtään mitään, se on varmaan sitä kuuluisaa SUOMALAISTA PALVELUA ?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tosi tarina elävästä elämästä. Rakennutin omakotitalon uudelle asuinalueelle. Kaikilla jo talonsa rakentaneilla oli laatikko oman pihaliittymän nurkassa.
Soitin postin aspaan, tiedustellakseni mihin asennan postilaatikon. Lupasivat palata asiaan piakkoin.
Meni puolitoista vuotta, sitten soittivat että "hei, olit tiedustellut postilaatikolle paikkaa?"
Sanoin että puolitoista vuotta on mennyt, posti on kyllä löytänyt perille, kiitosta vaan.
Vartin päästä soitti toinen asiakaspalvelijan että "hei, olit tiedustellut postilaatikolle paikkaa?"
Sanoin että vartti sitten sitä viimeksi kysyttiin, asia on kunnossa, kiitosta vaan.
Jonkun kuukauden päästä alkoi laatikkoon tulemaan uhkauslappuja ihan valokuvan kera (laatikostani), joissa kerrottiin että jos ette naapureiden kanssa kimpassa rakenna kaikkien laatikoiden yhteistelinettä heti, niin lopettavat kaikilta postin jaon ja saamme hakea postit kuntakeskuksesta.