Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka usein syöt irtokarkkeja?
Kommentit (4)
ei maistu muulle kuin keinotekoiselle ja jää hampaisiin sokerinen yöks-kerros. Makeaa jos tekee mieli, syön suklaata tai leivonnaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
JOKA PÄIVÄ!! oon ihan koukussa karkkeihin. ehkä johtuu siitä et lapsena oli karkkipäivä..xD mut en mä silti oo mikään läski. mut mietityttää kun imetän niin saakohan vauva kunnon sokerimaitoo ku äippä vetää karkkia pussikaupalla..
plus sitten kaikki muut karkit ja suklaat päälle...
Alue: Aihe vapaa
melkein joka toinen päivä!!