Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi ylös kuka EI pidä leikkokukista

Vierailija
04.06.2011 |

Perustelutkin olis kiva kuulla.

Minä se taas tykkään ja ostan ihan itsekin niitä kotiin. palstalla oppii kaikkea uutta, että joku ei tykkää.

Te jotka ette tykkää, viettekö niitä koskaan lahjaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti pidä. Tykkään kyllä, jos ovat vaan kauniita eivätkä haise millekään tai vaadi mitään hoitoa. Jotenkin vaan järjetöntä, että jos ei niitä päivittäin hyysää ja leikkaa yms. niin ne mätänee parissa päivässä siihen kuppiinsa.

Vierailija
2/7 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti pidä. Tykkään kyllä, jos ovat vaan kauniita eivätkä haise millekään tai vaadi mitään hoitoa. Jotenkin vaan järjetöntä, että jos ei niitä päivittäin hyysää ja leikkaa yms. niin ne mätänee parissa päivässä siihen kuppiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on erityisesti toivottu.



Musta ne ovat vain jotenkin turhia. Kestävät aikansa ja heitetään sitten roskiin.

Kauniita toki kukat ovat, mutta kauneutta on muunkinlaista, josta voi olla kestävämpää iloa.

En siis keksi mitään syytä, miksi pitäisin leikkokukista.



En tykkää kasveista juurikaan ylipäätään. Kodissamme ei ole kuin pari yrttiä kasvamassa kilpikonnan ruoaksi. Ei mitään muita viherkasveja.

Vierailija
4/7 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä viherkasveista sekä sisällä ruukuissa että puutarhassa, mutten ole koskaan ymmärtänyt leikkokukkien valmiiksi kuolemaantuomittua ideaa. Herneenversoissa on enemmän eloa! Minä ilahtuisin niistä.

Vierailija
5/7 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä isomummo, joka rakastaa ruusuja:)



Tykkään kyllä kukista luonnossa ja viherkasveistakin.



Vierailija
6/7 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kukkia luonnossa, mutta en kaipaa niitä maljakkoon kotiini. En erityisemmin välitä viherkasveistakaan, elleivät ole jotenkin käyttökelpoisia, kuten yrtit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
04.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää niistä ja ostaa kotiin , samoin tyttöni tuo mitä kauniimpia kukkaasetelmia . Harmittaa kun tuhlaa rahansa niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi