Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa sukulainen,

Vierailija
21.06.2011 |

joka haukkuu laiskaksi ja jakelee lastenhoito- ja arjenhallintavinkkejä ja tuijottaa "huolestuneen" näköisenä, että näytän väsyneeltä.



Minulla on kilpirauhasongelmia ja muita terveyshuolia. Nytkin olen ollut kuumeessa vapusta asti ja silti pitää hoitaa lapset, työ ja huusholli.



Että jaksaa ärsyttää tämä kaikkitietävä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä kylään, äläkä itse vieraile sen luona. Kuka sukulainen on kyseessä?

Vierailija
2/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseton isosiskoni. On aina ollut käsittämätön besserwisser, eikä ikä ole ainakaan pehmentänyt ominaisuutta.



Kilpirauhasen takia minulla on myös vapinaa. Sisko diagnosoi sen takia minulla oitis mm. alkoholiongelman. Ja diagnoosi piti kailottaa puolelle suvulle.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitoon ja arjen hommiin. Senkin ajan kun natisee, voi tehdä jotain. Jos tietää sairaudestasi, niin luulisi itsekin tarjoavan apua.

Vierailija
4/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku huutelisi aiheetta et mulla muka olis alkoholiongelma, niin se huutelija sais kyllä herjaussyytteen ja samalla panisin sen korjaamaan puheensa kaikille kelle on niin kailottanutkin.

Vierailija
5/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin pitää kirjaa laiskuudestani. Eikä hän koskaan "auta", vaan jyrää. Ja jankuttaa sitten vuositolkulla, miten "minä en sitäkään osannut".



Ja kilpirauhasongelmiin kuuluu sekin, että ne on epämääräisiä. Siskon mielestä minä vain keksin kaiken. "Jos olisit oikeasti sairas, kyllä lääkäri hoitaisi."



ap

Vierailija
6/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan tarpeeksi hankalaa ilman tuollaista kyylääkin. Et pyydä kylään etkä pidä muutenkaan yhteyttä. Ehkä sisko tajuaa, tai sitten ei. Jos vähän viitisi, niin ottaisi itse selvää, ja huomaisi pian, että kilpirauhasongelmat todellakin voivat olla mitä moninaisempia.



Jaksuja ja tsemppiä!



4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai ne muutkin sukulaisesi ovat tietoisia kilpirauhasongelmastasi? Ei ne siskon höpinät siinä paljon paina, sanot vain jossain sopivassa tilanteessa vielä jollekin sukulaiselle, että on ollut todella rankka kevät ja alkukesä eikä vanhapiikasiskostakaan ole kuin haittaa...

Vierailija
8/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu ikävältä, että pitää ruveta levittelemään terveystietojaan.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mielestä kuitenkin parempi, että siskon levittämät jutut alkoholiongelmasta "jää voimaan" kuin että vuodat itse tiedon, että sulla on kilpirauhashäikkää? Itse mielelläni kyllä vastaavassa tilanteessa hieman valottaisin asiaa.

Vierailija
10/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen minä muillekin sanonut, kun asia on ollut jotenkni relevantti.



Sisko vain suurentelee, paisuttelee ja juoruilee niiiiiin paljon! En halua antaa yhtään vettä myllyyn.



ap



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sairaus on oma mokani tai rupeaa lääkäriksi ja jyrää hoitoneuvoilla.



ap