Lue keskustelun säännöt.
Kummat vaatteet yo-juhliin?
03.06.2011 |
Valkoiset housut, musta tunikamekko (reunassa valkoiset näyttävät kuviot) ja musta lyhyt lyhythihainen neuletakki (boleromainen) vai
Fuksianpunainen mekko ja sama neuletakki???
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja jätä se bolero hiiteen.