Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meille jää laskujen jälkeen 4000 euroa kuussa rahaa.
Kommentit (3)
Nyt asutaan kahdestaan miehen kanssa, ollaan yli 50v. Eipä sitä rahaa enää kulu mihinkään. Annetaan lapsille ja lastenlapsille.
Kyllä lapsiperheille pitäisi olla enemmän rahaa, työssäkäyvät vanhemmat ihmiset pärjäävät vähemmällä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miten teille VOI jäädä noin vähän ap ?
missä luuseriduunissa olette ?
Alue: Aihe vapaa
päästäis muumimaailmaan, laivalle, lapset sais uusia leluja ja äiti uusia vaatteita. Veisin kaikki syömään ulos kunnolla ja ostettais vesiallas kesäksi! Ja ennekaikkea maksaisin lainaa enmmän pois! Olet onnekas!
Toivottavasti osaat nauttia oikein rahoistasi.