Lue keskustelun säännöt.
Mä olen pesunkestävä Kokoomuslainen
15.04.2011 |
ja aikasemmin myös Nuorsuomalainen, mutta tällä kertaa käännän kelkkani ja äänestän persuja. Miksi? Suurin syy on pakkoruotsi. Sen haluan ehdottomasti pois kouluista. Ruotsin kieltä vastaan mulla ei ole mitään, mutta pakollista se ei saa olla.
Persujen taloustaitoihin en kauheasti usko, mutta neljässä vuodessa tuskin saavat maata mihinkään kaaokseen. Ja jos saavat, kaikki muistavat sen neljän vuoden kuluttua ja uusi eduskunta on sitten ihan toisennäköinen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla