Lue keskustelun säännöt.
Kumpi asu baariin?
15.04.2011 |
Tummansiniset farkut, toppi ja ohut neuletakki.
Mustat kapeet housut, saappaat, mustavalkoinen tunikamallinen jutska, jossa lanteilla vyö.
Kommentit (5)
mut!mä rukoilen sun puolesta ettei sun tarttis enää mennä baariin!saa laittaa sit kaikki rahat vaatteisiin=)siusiu=)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ekakin ihan ok ilman sitä neuletakkia
mutta jos miestä vailla niin se paljastavampi kokonaisuus.
riippu tietty paikaista, paarista ja kropasta
millainen vartalonmalli ja millaiseen baariin menossa?