Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Opaalilasi -miten lajittelette?
25.06.2026 |
Iso opaalilasinen valaisinkupu hajosi, kun yritin vaihtaa lamppua kattovalaisimeen. Minne sirpaleet? Tuntuu pahalta laittaa sekajätteeseen. Se ei ole pakkausjätettä. Muistuttaa maitolasisia airamin polttimoita. Voisiko laittaa sinne, minne käytetyt maitolasiset energialamputkin? On vähän samantapaista materiaalia, mutta paksumpaa kuin energialamput.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sekajätteisiin.