Lue keskustelun säännöt.
"Ville Pusa odottaa lasta"
20.04.2011 |
"Ville Pusa: synnytys oli paras kokemus ikinä"
"Ville Pusa: episiotomia on koettelemus"
"Ville Pusa: imetysongelmista selvittiin"
"Ville Pusa: kesto- vai kertavaipat? Tasapainoilua"
"Ville Pusa ottaa keeshondin: Nyt onnemme on täydellinen"
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivottavasti ihmiset lakkaavat viimeistään nyt puhumasta Danasta."