Lue keskustelun säännöt.
Viherkasvit allergiaperheessä, miten se nyt on? ov
28.03.2011 |
Jos perheessä on home-, pöly- ja siitepölyallergiaa, onko viherkasvit hyväksi vai pahasta? Siis kukkivat viherkasvit ja leikkokukat ei varmaankaan käy, mutta entäs muut?
Viherkasvithan puhdistavat ilmaa (?), mutta multa kai saattaa homehtua..
Allergiaperheet, onko tietoa?
Kommentit (2)
ja ihan normaalisti leikkokukkia eikä kukaan allergikoista ole niille ainakaan reagoinut. Ruukkukukat onnistun aina tappamaan ihan muista syistä.
Pölystä tai homeesta en osaa sanoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki kasvit, myös viherkasvit keräävät pölyä. Huomioi myös korite-esineet, taulut, avoimet hyllyt, yms. Itselläsi ja perhelläsi on helpompaa, siivous ja asuminen yleensä, jos kaikki em. otetaan huomioon. Muistathan myös vuodevaatteet, 60 asteinen pesu ja allergiatestatut.