Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tähän aikaan vuodesta uiminen jo avantouintia? Vastaako talven kylmyyttä?

Vierailija
24.10.2024 |

Vai onko vielä liian lämmintä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä olet noin tyhmä?

Vierailija
2/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa.  Avannon vesi on käytännössä 0 asteista,  nyt paljon lämpimämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vesi on nytkin varsin piristävää. Kylmyyden puutetta voi kompensoida olemalla vedessä hieman pidemmän aikaa.

Vierailija
4/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa.  Avannon vesi on käytännössä 0 asteista,  nyt paljon lämpimämpää.

Luulisi sen olevan lähempänä 4-asteista, kun eikö se pumppu pidä avannon sulana nostamalla pintaan sitä pohjavettä, joka on yleensä aina 4-asteista

Vierailija
5/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa aloittaa kylmäuiminen niin ei sitten ole niin shokki mennä avantoon. 

Vierailija
6/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avanto on avanto, niitä on vain silloin kun järvi/meri on jäässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avanto on avanto, niitä on vain silloin kun järvi/meri on jäässä.

Juu ja hiihto on hiihtoa vain kun maassa on lunta. Paitsi rullasuksihiihto, hiihtoputkihiihto, vesihiihto...

Vierailija
8/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata Kiinasta styroxinen avanto niin voi avantouida ympäri vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli järvivesi 9.9 astetta kun kävin uimassa. 

Vierailija
10/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa.  Avannon vesi on käytännössä 0 asteista,  nyt paljon lämpimämpää.

Luulisi sen olevan lähempänä 4-asteista, kun eikö se pumppu pidä avannon sulana nostamalla pintaan sitä pohjavettä, joka on yleensä aina 4-asteista

Tämä.

Vesi ei avannossa laske alle 4 asteen. 0 asteinen olisi umpijäätä, ei avanto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa.  Avannon vesi on käytännössä 0 asteista,  nyt paljon lämpimämpää.

Luulisi sen olevan lähempänä 4-asteista, kun eikö se pumppu pidä avannon sulana nostamalla pintaan sitä pohjavettä, joka on yleensä aina 4-asteista

Tämä.

Vesi ei avannossa laske alle 4 asteen. 0 asteinen olisi umpijäätä, ei avanto

Milloinkohan tämä typerä TÄMÄ-kommentointi loppuu? Yksi ärsyttävimmistä ja vähä-älyisimmistä trendihokemista. Ymmärrän teinien kohdalla, että jotain sanaa tai lausetta jankutetaan, mutta aikuisetkin... Lopettakaa jo!

Vierailija
12/13 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa järvistä vesi on vielä 12 astetta lämmintä.

Suuret vesimassat jäähtyy hitaasti.

Kun tuulee tai tulee syysmyrsky, vesi sekoittuu ja jäähtyminen nopeutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo