Lue keskustelun säännöt.
Olipas huono jakso Edenissä
05.04.2011 |
ei sitä pihaa näytetty oikein yhtään ja se mitä näytettiin niiin miten toimii kaikki sälä ja tekstiilit ulkona sateessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siis kun ei ole yhtään mikään tekijätyyppi itse?