Lämmin autotalli ei ole käyttöautoille.
Turha lämmittää autotallia jonkun käyttöauton säilyttämisen takia. Meillä ei käyttiksillä ole mitään asiaa lämpimään talliin ellei sitten niille pidä jotain leimaremonttia tehdä.
Kommentit (76)
Ei ole turhaa, tykkään lähteä liikkeelle lämpimästä tallista. Ei tarvitse mennä kylmään pihalle ollenkaan kun lämpimästä tallista töihin lämpimään talliin.
Miksi ihmeessä pitää tehdä jotain leimaremonttia? 😂 Mene töihin niin voit hankkia auton joka ei leviä ja lahoa käsiin.
Köyhien fleksaukset on välillä todella huvittavia.
Ihan turha maksaa jonkun tallin lämmittämisestä, usein vielä suoralla sähköllä. Vaikka se voi autoa vähän säästää niin ei maksa kyllä itteään takasin. Mukavuudenhalusta jokainen saa toki maksaa mitä tykkää.
En halua miettiä auton lämmittämistä ennen ajoon lähtöä. Ahtimet ei myöskään jäädy kun auto ei seiso -20 asteen pakkasessa.
Sopiva autotallin lämpötila on 10-13 astetta. Talvehdutamme siellä myös arempia perrennoita.
Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa
Ihan turha investoida pitkiin kalsareihin. Kun juoksee ympyrää koko ajan, niin ei palele niin kauheasti.
- suomalaisen köyhän logiikka
Mikä on leimaremontti? Ja miksi niitä ei-käyttöautoja (mitä sitten ovatkaan) pitää säilyttää lämpimässä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha maksaa jonkun tallin lämmittämisestä, usein vielä suoralla sähköllä. Vaikka se voi autoa vähän säästää niin ei maksa kyllä itteään takasin. Mukavuudenhalusta jokainen saa toki maksaa mitä tykkää.
Vaihda pörssisähköstä kiinteähintaiseen ja hanki työpaikka niin ei tarvitse kiusata itseään kylmässä ja yrittää epätoivoisesti valehdella itselleen syystä
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa
Tallissa 23 astetta aina kun pörssillä voi halvalla paahtaa🤣 auto aina lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa
Tallissa 23 astetta aina kun pörssillä voi halvalla paahtaa🤣 auto aina lämmin.
Voi tehdä leimaremonttia kalsareissa 👌
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa
En halua maksaa tuplahintaa kiinteähintaisella. Ei kiitos.
Mikä v***u on leimaremontti? Joku persaukisten juttu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä v***u on leimaremontti? Joku persaukisten juttu?
Pakko olla jotain määräaikaisten homotouhua.
Vierailija kirjoitti:
En halua miettiä auton lämmittämistä ennen ajoon lähtöä. Ahtimet ei myöskään jäädy kun auto ei seiso -20 asteen pakkasessa.
Sopiva autotallin lämpötila on 10-13 astetta. Talvehdutamme siellä myös arempia perrennoita.
AHTIMET JÄÄDY? Mitä mä just luin? 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisitte kiinteähintaiseen sähkösopimukseen niin ei tarvitsisi raapia auton ikkunoita ulkona pakkasessa
Kyllä ne jäät ikkunoista sulaa kun pitää käynnissä muutaman vartin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua miettiä auton lämmittämistä ennen ajoon lähtöä. Ahtimet ei myöskään jäädy kun auto ei seiso -20 asteen pakkasessa.
Sopiva autotallin lämpötila on 10-13 astetta. Talvehdutamme siellä myös arempia perrennoita.
AHTIMET JÄÄDY? Mitä mä just luin? 🤦🏼
Mulla ahtimessa vesiruiskut, ne jäätyy.
Sähköauton toimintamatka on huomattavasti pidempi, kun säilytetään lämpimässä tallissa. Lataaminenkin on halvempaa, kun ei tarvitse akkuja lämmittää.
samaa mieltä , joka päivä ajettava auto säilytetään kylmässä tallissa talvella.