Lue keskustelun säännöt.
Miten lausutaan?
Kommentit (5)
Ilmeisesti se sittenkin kirjoitetaan Schleich eikä Sleich, eli mitenkä se sitten lausutaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ilmeisesti se sittenkin kirjoitetaan Schleich eikä Sleich, eli mitenkä se sitten lausutaan?
siis sh merkkaa suhuässää.
Sitten slaih. Ei kai S:ää lausuta L:n edessä suhuna, silloinhan se kirjoitettaisiin Schleich?