Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieluummin Timo Soini kuin Jani Toivola!

Vierailija
18.04.2011 |

ja onneks ne pakolaisnaiset ei päässeet läpi!

Aika pelottavaaa ajatella, että Suomen asioita alkais hoitaa pakolaiset!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi vihreät menettivät paikkoja vaaleissa. Ei pääse tuollaiset janitoivolat vaikuttamaan.

Vierailija
2/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kansanedustajaksi vai? Nehän on kansanedustajia molemmat, eli tämä ei ole mikään joko tai valinta. Vai tarkoitatko, että äänestit Soinia koska hän ei ole Toivola?



Ainoa hyvä puoli persujen menestyksessä on se, että vihdoin kansan hiljaiset rivitkin saivat puolestapuhujansa. Harmi, että maahanmuuttajilla ei edelleenkään ole omaa edustajaa eduskunnassa, vaikka toki moni syntyperäinen suomalainenkin ajaa heidän asioitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Toivola ei siis ole maahanmuuttaja vaan syntyperäinen suomalainen, jos et sitä tiennyt.

Vierailija
4/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kansanedustajaksi vai? Nehän on kansanedustajia molemmat, eli tämä ei ole mikään joko tai valinta. Vai tarkoitatko, että äänestit Soinia koska hän ei ole Toivola?

Ainoa hyvä puoli persujen menestyksessä on se, että vihdoin kansan hiljaiset rivitkin saivat puolestapuhujansa. Harmi, että maahanmuuttajilla ei edelleenkään ole omaa edustajaa eduskunnassa, vaikka toki moni syntyperäinen suomalainenkin ajaa heidän asioitaan.

Vierailija
5/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa enää.. Soinilta räjähtää kohta pää kun kehut sitä jatkuvasti.

Vierailija
6/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kansanedustajaksi vai? Nehän on kansanedustajia molemmat, eli tämä ei ole mikään joko tai valinta. Vai tarkoitatko, että äänestit Soinia koska hän ei ole Toivola?

Ainoa hyvä puoli persujen menestyksessä on se, että vihdoin kansan hiljaiset rivitkin saivat puolestapuhujansa. Harmi, että maahanmuuttajilla ei edelleenkään ole omaa edustajaa eduskunnassa, vaikka toki moni syntyperäinen suomalainenkin ajaa heidän asioitaan.

Kuka maahanmuuttaja oli vanhassa eduskunnassa? Eipä ole sitten ainakaan kovasti profiloitunut maahanmuuttajien asioiden ajajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahvenanmaan edustaja.

Vierailija
8/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ilmapiiri on heti niin paljon parempi kun tuli Soinin jytky. Hienoa! Kyllä jo nyt huomaa miten paljon paremmaksi asiat muuttuu, kun populaaripolitiikka saa valtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

- homot sais adoptoida lapsia! Mitäpä niitä lapsen etuja miettimään, mutta kun MINÄ haluan, niin sehän riittää! Homoilkaa rauhassa, mutta älkää sekoittako lapsia touhuihinne!

- suomi otettais täyteen sossupummimamuja. Sekö olis hyvä juttu?? Kuka ne elättäis? Sinäkö?? Minä en ainakaan halua!

Vierailija
10/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

- homot sais adoptoida lapsia! Mitäpä niitä lapsen etuja miettimään, mutta kun MINÄ haluan, niin sehän riittää! Homoilkaa rauhassa, mutta älkää sekoittako lapsia touhuihinne!

- suomi otettais täyteen sossupummimamuja. Sekö olis hyvä juttu?? Kuka ne elättäis? Sinäkö?? Minä en ainakaan halua!

että hänellä on rakastavat vanhemmat? Mäkin oon hankkiutunut raskaaksi ihan siitä syystä, että MINÄ haluan lapsen, ja se kyllä riittää varsin hyvin. Onko sulla ollut lisääntymiseen jotkut muut syyt?

Mistä sä olet tuon "sossupummimamujutun" keksinyt? Varmaan ihan omasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joku helvetin Antti Kurhinen!

Vierailija
12/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on syntynyt suomessa ja kasvanut täysin valkoisessa perheessä. Hänen isänsä vaan on tummaihoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien sukupuolisella suuntutumisella ei ole vaikutusta

-lapsen sukupuoliseen suuntautumiseen

-lapsen mielenterveyteen

-lapsen koulutukseen

-lapsen "pärjäämiseen" (Esim. rikollisuuteen)

Sen sijaan vaikutusta on sillä ovatko vanhemmat etäisiä, kylmiä, väkivaltaisia, läheisiä, rakastavia tms.

niin

- homot sais adoptoida lapsia! Mitäpä niitä lapsen etuja miettimään, mutta kun MINÄ haluan, niin sehän riittää! Homoilkaa rauhassa, mutta älkää sekoittako lapsia touhuihinne!

- suomi otettais täyteen sossupummimamuja. Sekö olis hyvä juttu?? Kuka ne elättäis? Sinäkö?? Minä en ainakaan halua!

Vierailija
14/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivola, Tynkkynen, Haavisto, Modig. Ja toki kaapissa voi olla useampi.



Todella ikävää, että maahanmuuttajat Fatbarde ja Nasima eivät päässeet läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ben zyskowicz on maahanmuuttaja


Ben on syntynyt Suomessa. Hänen isänsä on maahanmuuttaja, äidistä en ole varma, mutta se selviää Wikipediasta sille, jota kiinnostaa.

Vierailija
16/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin, että sillä on kaks isää/äitiä!!

Ja miks niitä pitäis homoille jakaa, kun normaalejakin ihmisiä on adoptiojonossa??

Ihan sama ku näiden mamujen tulo: suomalaisiakin on työttöminä vaikka kuinka paljon! Jos nyt ensin työllistettäis ne ja perustellaan vasta sitten mamujen tuloa työvoimapulalla!



Esim. oma nuoreni menisi erittäin mielellään kesätöihin, vaan kun eipähän ole paikkaa saanut, kun ei voi äidin työpaikalle tulla! Eli ei saa suhteilla.



Ja mamusossupummit vaan porskuttaa... pitäähän niille raukoille maksaa sitä ja tätä tuota, ettei niille tule paha mieli!

Vierailija
17/21 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja miks niitä pitäis homoille jakaa, kun normaalejakin ihmisiä on adoptiojonossa??

Heteroilla ei ole mitenkään ensisijaisemmat oikeudet olla ihminen, vaikka susta saattaa joskus siltä tuntuakin.

Vierailija
18/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain siksi katkera, itsesi ja lapsesi huonosta menestyksessä, koska luulet sen olevanmuiden vika.

Ei se on sinun ja sukusi vika. Mieti sitä.

Vierailija
19/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, ettei pakolaisstatuksella Suomessa oleva voisi edes äänestää.

Vierailija
20/21 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimessä, olkoon tyytyväisiä siihen että saavat ruokaa mahaansa ja katon päänsä päälle, voi että ottaa ne päähän, ihan oikeesti!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän