Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla nyt yrittää raskautta ton ydinvoimalan takia..muita?

Vierailija
26.03.2011 |

onko mielestänne turha pelko?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan nyt yrittämään. Se ei välttämättä onnistu heti. Itselläni kesti melkein 2 vuotta.

Vierailija
2/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha pelko ainaski jos asut suomessa Tuu vain raskaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi en ole raskaana.

Vierailija
4/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa perehtyä aiheeseen, ei lukea vain Ilta-Sanomien otsikoita.

Vierailija
5/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim ne kaikki reaktorit räjähtää ni se ei muka mitenkään vaikuta suomeen..



On niin helkkiä kehitysvaiheita ensiviikot..



Kaksi edellistä tärppäsi heti joten hyvin mahhollista että on nopeakin raskautuminen..tai sit ei..

Vierailija
6/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuttanut suomeen, vaikka on paljon lähempänä kuin japani, niin tuskin japaninkaan ydinvoimalaongelmat tänne asti yltävät.

Surettaa kyllä japåanilaisten puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ydinvoimala (ilmeisesti tarkoitat Japanin Fukushimaa?) voisi vaikuttaa sinun raskauteesi täällä Suomessa? Mitä pelkäät? En ymmärtänyt.

Vierailija
8/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanin ydinonnettomuus ei minkään todennäköisyyden mukaan tule vaikuttamaan tänne millään ratkaisevalla tavalla. Nauti elämästäsi, älä lopeta elämistä!



Eihän täällä uskalla tehdä mitään jos pelkää kaikkea mitä voisikaan tapahtua.



Onnea yrittämiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siitä ei virallista totuutta olekaan.



Mieheni sisaruksista kahdella on ollut kilpirauhasen syöpä ja vaikka asiaa ei virallisesti ole todettu, sanoi syöpälääkäri aikanaan, että kilpirauhasen syövissä on Suomessa nuorilla ihmisillä sairastumisen piikki niillä alueilla missä laskeuma oli suurin. Kilpirauhasen syövässä ei nimittäin ole todettu perinnöllisyyttä, vaan kaksi tapausta samassa perheessä on silkkaa sattumaa...

Vierailija
10/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siitä ei virallista totuutta olekaan.



Mieheni sisaruksista kahdella on ollut kilpirauhasen syöpä ja vaikka asiaa ei virallisesti ole todettu, sanoi syöpälääkäri aikanaan, että kilpirauhasen syövissä on Suomessa nuorilla ihmisillä sairastumisen piikki niillä alueilla missä laskeuma oli suurin. Kilpirauhasen syövässä ei nimittäin ole todettu perinnöllisyyttä, vaan kaksi tapausta samassa perheessä on silkkaa sattumaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim ne kaikki reaktorit räjähtää ni se ei muka mitenkään vaikuta suomeen..

On niin helkkiä kehitysvaiheita ensiviikot..

Kaksi edellistä tärppäsi heti joten hyvin mahhollista että on nopeakin raskautuminen..tai sit ei..

jos nyt säteily on luokkaa 0,0001 sievertiä ja pahin mahdollinen Fukushimassa tapahtuisi niin säteily olisi 0,0002.

Enää sen pitäisi siitä luokkaa miljoonakertaistua niin sitten pitäisi ehkä tehdä jotain.

Että kyllä te ihan aiheesta olette huolissanne joo.... huoh....

Vierailija
12/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tshernobyl vaikutti, vaikka siitä ei virallista totuutta olekaan.

erään, joka kotoisin Keski-Suomesta (siellä jossa isoimmat laskeumat), niin hänen lapsuudenystävillään on huomattavan monella erilaisia kasvaimia. Aivokasvaimet siis poikkeuksellisen yleisiä... Aika hurjaa, että 25+ ikäisen monet ystävät ovat sairastuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia pelkää niin ei vois koskaan yrittää raskautta. Missä vaan ja koska vaan voi lähempänäkin sattua vaikka mitä. Onnea yritykseen! =)

Vierailija
14/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olisit ehtinyt jo tulemaan raskaaksi, tekisitkö nyt abortin kun et voisi olla varma säteilyn vaikutuksista?



Luulisin että suomessakin radon aiheuttaa huomattavasti suuremman terveysriskin kun Japanin ydinongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietsikkasi näytöstä kuin fukushimasta. Ihan järjetöntä pelätä sitä suomessa.

Vierailija
16/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tshernobyl vaikutti, vaikka siitä ei virallista totuutta olekaan.

erään, joka kotoisin Keski-Suomesta (siellä jossa isoimmat laskeumat), niin hänen lapsuudenystävillään on huomattavan monella erilaisia kasvaimia. Aivokasvaimet siis poikkeuksellisen yleisiä... Aika hurjaa, että 25+ ikäisen monet ystävät ovat sairastuneet.

Itse olen kotoisin sellaiselta alueelta, jonne tuli isot laskeumat. Paljon nuoria ihmisiä saanut kilpirauhassyövän ja aivokasvaimia. Sairastuneet sellaisia, jotka v.-86 pieniä lapsia.

Vierailija
17/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautumishaaveet Tshernobylin takia?



Muistan, kuinka lintuinfluenssan aikaan täällä varoiteltiin raskautumasta. Sikiksen alkuvaiheissa mulle huudettiin täällä, että olen sekopää ja huono tuleva äiti, koska altistan mahdollisen tulevan sikiön tälle taudille. Halusin siis tulla raskaaksi. Moni kertoi, kuinka jättävät raskautumisyrityksen sikiksen takia ja siksi eivät voi enää saada lasta (ikä tulee vastaan).



Onneksi uskalsin!



T: Kolmen äiti (lintuinfluenssalapsi, yksi "normaali" ja yksi sikislapsi tuhisee tuolla pedeissään :)

Vierailija
18/18 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kellään hajuakaan säteilystä ja omistaako teistä kukaan karttapalloa?



Ihan kuin te vajakit luulisitte sen ydinsäteilyn olevan jotain syövyttävää, jonka vain tarvitsee olla olemassa toisella puolella maapalloa, niin me täällä syövytään. Jos säteily pelottaa, niin kehoittaisin välttämään kevätaurinkoa: se kun saäteilee tuhansia kertoja voimakkaammin kuin tällä hetkellä edes Japanissa kohtuullisen matkan päässä ydinvoimalasta. =P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme