Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele meikkivoidetta 42-vuotiaalle

Vierailija
26.03.2011 |

Minulla on kuiva (tai kai se on oikeasti sekaiho) ja jokseenkin laikukas iho. Muutama näppylä on aina naamassa, mutta muutoin ihoni on ihan hyvä. Ryppyjä on silmien ympärillä ja otsassa poikkirypyt, mutta ei muutoin.



Voiteen pitää olla kosteuttava ja peittävä, mutta kuitenkin luonnollinen. Tavoitteenani olisi samettinen iho. Ihon kuivuuden vuoksi en voi käyttää puuteria.



Joe Blasco on minusta liian paksu.



Juuri loppui Guerlainin Aqua, mikä oli ihan ok, mutta haluaisin kokeilla jotain muuta, löytää jotain vieläkin parempaa.



Olen lievästi hajusteallerginen. Voin käyttää hajustettuja laatutuotteita, mutta bodyshopin tms.tuotteisiin en uskalla siirtyä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme