sain viime yönä pitkästä aikaa
seksiä. Yhden illan hoito, skvirttasin sängyn ihan märäksi! Mutta oli kyllä ihan huippua saada piiiitkästä aikaa! Huh!
Kommentit (16)
Ihmettelen, miten pystyt sellaisen kanssa saamaan oikein kunnolla. Itse olen oppinut ko. taidon aviomieheni kanssa, mutta lähes 10 vuotta on mennyt ennen kuin se kunnolla onnistuu. Ei siis tuleminen vaan ejakulaatio.
Ei voi kun nauraa! :D Olen haluttavan näköinen, en vain ole käynyt missään pitkään aikaan. Olen siis eronnut pitkästä suhteesta.
toi onkin aika jännä juttu toi ejakulaatio. Olin vaan tosi kiihottunut ja tuntui hyvältä saada munaa. Harmi tosiaan että oli vain yhden illan hoito, asuu toisella puolella Suomea ja oli täällä vain käymässä. Oikein söpö kundi.
Mä en vieläkään onnistu saamaan sitä yhdynnässä. Tarvitaan sormia ja pörisevää lelua. Harjoitusta lisää? ;)
-3-
Rikosilmoituksen?! Vai ilmoittanut asiattomasta viestistä?
-3-
Samalla lastensuojeluilmoituksen ja kantelu Putinille.
rikosilmoitusta. olipa outo viesti.
ap
Itse kullekkin tiedoksi ettei palstalla, jota vauvat lukevat saa kirjoitella tälläistä.
t. asijanaja
Ei ole soveliasta, että avioseksissä tuollaisia temppuja tehdään. Lauantaina saunan jälkeen peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa.
Eronneelta yhdenillan tuttavuudelta tuollaista vielä voi odottaa...
Että tämä tuolle -3- tyypille tiedoksi!
Lastensuojeluilmon paikka...
kun täällä saa vaan laitella pimpsansa kuvia.
Musta se tuntuu siltä kuin tulisi ja sit yhtäkkiä orgasmi tuplaantuu. Niinku tulisi kahdesti - ei orkut peräkkäin vaan päällekkäin. Tämä ei tod. onnistu joka kerta, mutta silloin kun se tapahtuu, olo on kyllä tosi mahtava. Mies aina kettuilee silloin "Saitko?" ;)
-3-
hyvältä, tosi voimakkaalta. Mä ejakuloin tosi helposti kun olen päällä, ja mies istuu sängyn reunalla. Tässä asennossa osuu just hyviin paikkoihin mun sisällä.
Aloin ejakuloimaan vasta viime syksynä, olen 31 vuotias. Exäni kanssa en sitä tehnyt kertaakaan.
Nykyään ejakuloin lähes aina.
ap.
ja tämän 2. synnytyksen jälkeen homma vaan syveni. Samaten g-piste orgasmit löytyivät kunnolla vasta synnytyksen jälkeen.
-3-
Et varmaan ole kovin haluttavan näköinen, mutta onneksi tällä kertaa tärppäsi.