Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mopsin ja ranskan bullgogin luonne erot?

Vierailija
26.03.2011 |

Kumpi kannattaa ottaa lapsiperheeseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi kannattaa ottaa lapsiperheeseen?


ja kolme lasta. Sanotaan ettei ainakaan mopsit ole kovin lapsiystävällisiä, mutta meillä on! Joku sanoi että ranskikset eläväisempiä luonteeltaan ja mopsit rauhallisempia,,,enpä osaa tuohon sanoa mitään, virtaa piisaa.

Vierailija
2/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirarotuja. Kummatkin ovat niin kamalan näköisiä, oikeita pitkällisen ja LIIALLISEN jalostuksen irvikuvia!! Kunpa se olisikin vain ulkonäössä, mutta kun koirat kärsivät:!

Silmät pullottavat(jatkuvia tulehduksia), hengitys raskasta, syöminen vaikeaa (kuono puuttuu), hampaat kasvaa sikinsokin ulos suusta... Listaa voisi jatkaa loputtomasti ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tietämättömänä voisi niitä luetella, meidän mopsilla ei ole noista mitään. Sen sijaan tiedän esim Kultaisia noutajia, jotka paljon vaivaisempia, ja mikä koira ei olisi jalostuksen tulos. Susi?

Jalostuksella pyritään tuottamaan erityisesti terveitä yksilöitä, pentutehtailu ei ole jalostusta!

Vierailija
4/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tajuta miksi ihmiset hankkivat noita

kuulosta jos jokaisessa pentueessa aina muutaman jolta kitalaki pitää leikata, että pystyy hengittämään!! Ja silti raasuilla hengitys röhisee ja hengitys pihisee. Ja toinen juttu kun tulee kesä ja helteet :((

Vierailija
5/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa ranskanbulldoggi kesällä. Ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan