Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ah, olipa hyvää ruokaa!

Vierailija
03.04.2011 |

Paistoin pannulla kevyesti raastettua kesäkurpitsaa ja kidneypapuja, maustoin suolalla, pippurilla, valkosipulilla ja basilikalla. Lisukkeeksi oli pestopastaa ja parmesanraastetta.



Tosin piti vetäistä jääkaapista vielä pari kasvispihviä päälle, koska mies otti niin paljon etten mä saanut enää otettua lisää :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli meilläkin. Paistoin broilerin fileitä chilillä ja limellä maustettuna, tein lohkoperunat grillimaustettuna ja kastikkeeksi haperomuhennoksen :P

Vierailija
2/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin tomaattista kasvislinssifetapastaa ja oli tosi hyvää kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerin rintaa, kesäkurpitsaa paistettuna ( tai kulotettuna) ja fetasalaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan