Lue keskustelun säännöt.
Vitsit, mä tunnen jotain epätervettä kateutta tai katkeruutta.
03.04.2011 |
Sellaista hetkellistä, helposti ylipäästävää, mutta pahaa, ilkeää tunnetta. Mä olen kateellinen sille joka voitti loton jättipotin. Se tuli niin lähelle, mä voin vaikka tuntea hänet. Nainen, kuten minäkin. Varmaan asuukin täällä, naapurustossa. Jos se on mun naapuri? Tai hoitolapsen äiti? Tai harrastuskaveri? Miksen se ollut minä!
No, en edes lotonnut, joten ei olisi syytä jossitella :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että jos et veikkaa et voi voittaa.