Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis missä Etelä-Afrikassa raiskataan lesboja heteroiksi? Suomen Ambomaallako vai lähellä?

Vierailija
26.03.2011 |

Tällainen artikkeli on pyörinyt ainakin osoitteessa vauva.fi, aihe vapaa.



http://www.vauva.fi/keskustelut/vastaa/viesti/12282379



Siis mitää pippuria tämä kaikki on? Mitkä voimat täällä oikein pyörii? Siis millä alueella tätä on tapahtunut? Kuinka lähellä Ambomaata, Namibiassa, jonka kunniakansalainen Presidentti Martti Ahtisaari on ja joka on ollut Suomen lähetysalue kauan Afrikassa, jo ainakin 1950-luvulla?



Namibiassahan Presidentti, lesbo, Tarja Halonenkin kävi juuri nyt 2011 ja maksoi yksityiskoneestaan lähes 500.000 euroa. Mitä hän siellä teki? Mikä oli matkan tarkoitus? Ja Ruotsin kuningas kävi juuri naapurimaassa Botsnawassa, mutta kuningatar ei päässyt mukaan, koska sairastui vakavasti ja häntä on viety autolla Euroopan läpi Ruotsiin, koska ei voinut lentää. Siis mitä ihmettä tämä kaikki oikein on?



Ja jo jokunen vuosi sitten tuli signaalia Norsunluurannikon pakolaisleireiltä. Soitin silloin Suomen Punaiseen ristiin, mutta he eivät asiasta tienneet yhtään mitään eivätkä olleet kuulleet Norsunluurannikolla sijaitsevasta pakolaisleiristä...



Onko siellä tapahtumassa kansanmurha oman käden kautta? Eivätkö naiset enää synnytä maahan lapsia? Tämä samahan on tapahtumassa täälläkin ja siitä oireilee jo vauva.fi, aihe vapaa, palstakin...Naiset eivät kohta edes uskalla synnyttää lapsia...Siis mitä ihmettä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän