Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei kai kukaan äänestä Halla-ahon näköistä miestä!
02.04.2011 |
On muuten ruma mies ja näyttää ainakin 10v vanhemmalta mitä on.
Kommentit (3)
Äänestää moni tämänkin näköistä edustajaa
http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/265.jpg
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Harva kansanedustajaehdokas erityisen kaunis on ja se vasta olisikin typerää että äänestäisi sillä perusteella!
Alue: Aihe vapaa
http://halla-aho.com/wp-content/uploads/2011/03/jussi-halla-aho-127.jpg