Lue keskustelun säännöt.
suostuuko lapsesi syömään ruusukaalia?
Kommentit (2)
En kyllä edes tiennyt, että sitä saa pakasteena. Senköhän takia joukkoruokaloiden ruusukaali on niin pahaa, jos se onkin pakastetta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sääli kun se on niin kallista ja saatavuus on vähän niin ja näin.
Pakasteruusukaalista en pidä.