Lue keskustelun säännöt.
Auttakaas menun kanssa.
24.02.2011 |
Ystäväperhe tulee syömään ja pakkasessa olisi peuranpaisti. MIten se valmistetaan ja mitä lisukkeeksi?
Kommentit (2)
Mä tekisin jonkinlaisen Burgundinpadan. Liha pieniksi paloiksi, ruskistetaan pekonisuikaleiden kanssa. Voit laittaa sipuliakin jos haluat. Kaikki pataan pannun huuhdeliemen kanssa, ruskistus suoritetaan väh.kahdessa erässä. Mukaan suolaa, pippuria, laakerinlehti, ehkä valkosipulia ja PUNAVIINIÄ. Haudutetaan uunissa muutama tunti. Viimeisen tunnin aikana mukaan voi heittää kokonaisia herkkusieniä ja hillosipuleita.
tuon voi tietysti vielä suurustaa maizenalla, mut ei oo pakko. Lisukkeeksi vaikka valkosipuliperunagratiini tai kotitekoinen muusi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t.ap