Lue keskustelun säännöt.
abortin vastustaja!
24.02.2011 |
Elämä on lahja, jokaisella sikiöllä on oikeus syntyä, kukaan ei voi päättää toisen elämästä jne.
Mikä oikeus silloin jollain muulla on päättää raiskatun, jo elävän naisen, joutuvan kärsimään 9 kk???
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulehan nyt kun raiskaus on raiskaus, piste! Kun nainen tulee raiskatuksi, myös se tekee mielenterveydelle hallaa, josta kestää aikansa toipua.
Lapsi on siihen syytön että tulit raiskaajalle raskaaksi, eikö?