Lue keskustelun säännöt.
onko päiväpostinne jo tullut?
24.02.2011 |
tuntuu, että näillä pakkasilla joka päivä myöhemmin ja myöhemmin
Kommentit (5)
ole. täällä hollolassa tulee aina tosi myöhään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tulee klo 15 aikaan ihan normaalistikin.
mutta minäkin olen ihmetellyt miksi se on viime viikkoina viipynyt, yleensä meille tulee yhdeksän jälkeen.
päiväposti koskaan tule ennen kolmea.
aina vasta joskus iltapäivällä, oli pakkasta tai ei.