APUAA! Mitä minun tulisi tehdä :( Minua on huijattu!
Tilasin joulukuun alussa nettiliikkeestä www.bridezillas.fi asustesetin kun kerrankin oli rahaa. Olen kotiäiti ja harvemmin tulee mitään ostettua ja nyt kun sen tein niin rahat meni ja tuote ei ole tullut.
Olen ollut heihin yhteyksissä ja on tullut jos jonkinmoista selitystä..esim.
"posti on kadottanut paketin" "nyt paketti saapui meille takaisin" "rahat ovat laitettu palautukseen, mutta voi kestää" "rahojen kyllä tulisi jo olla perillä"
Minä heitä uhkasin jo kuluttaja-asiamiehellä vaan kannattaako jo ottaa ihan yhteyttä eikä vaan uhkailla. Saankohan edes rahojani takaisin :/
Jollain muulla tietoa tästä nettiliikkeestä?!
Kommentit (5)
Kuluttajaneuvonnasta ei paljon hyötyä ole kun ei ne anna kuin neuvoja.Ja jos sen sinne riitalautakuntaan viet ni ei nekään muuta kuin suosita jotain ratkaisua ja laita sitten mustalle listalle.
asiakaspalveluun kun tietävät, että monelle noiden häätuotteiden osto on kertaluontoista niin ei tarvitse varmistella, että sama asiakas tulee takaisin. En viittaa erityisesti tähän liikkeeseen, ei ole siitä kokemusta, mutta muutamista muista on,
ne kyllä laittaa asioihin vauhtia! Turhaa sinä stressaat moisesta, koska yrityksen olisi pitänyt asia hoitaa ilman hätyyttelyitäkin.
Ehkä oppivat toimimaan oikein kun kuluttajansuojasta soitetaan!!